torsdag 30 oktober 2014

Man måste ingenting

God morgon på er allihop.
Hoppas natten har varit bra.

Min var otroligt skön men alldeles för kort. Tror knappt jag hann ned med huvudet på kudden så var det dags att kliva upp.

Så konstigt tomt det känns på agendan idag. Känns som om jag har glömt nåt. Eller så är det bara en sån här dag som inte innehåller några "att göra".

Lyssna ljudbok och sticka på en strumpa.....Helt perfekt .

På facebook finns det väldigt ofta folk som lägger in skojiga, arga, kluriga, gulliga, smarta och träffsäkra saker som folk har sagt eller tyckt. Oftast hoppar jag bara över dessa, ids inte ofta läsa. Men idag har Stefan Sundström lagt in en bild med en text som jag kände att: "Ja men jådå" Absolut.
Här delar jag den med dej.

Nu ska jag gå och få mej en påtår och sen ska jag lägga ut kottar över hela huset så de får ligga och torka. 

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar