måndag 27 oktober 2014

I väg till Umeå.... igen

Men så sömnig jag är ikväll. Känns som om jag inte klarar av att vara vaken till jag hinner i säng.
Visst är det skönt att själv kunna bestämma när det är läggdax..
Tror det är snart.. Väldigt snart.

Idag är en sån dag när jag har sprungit omkring på stadens gator. Det har varit allt möjligt som skulle ordnas. Läkarbesök, hämta ut mediciner, lunch med maken, fixa mej några byxor, en liten shopping-sväng med en go vän. En kaffe med samma goa vän.
Jamen ni hör alltså. Fullt upp.

I morgon bär det iväg till Umeå. Här ska samarbetet mellan nerver och muskler undersökas.
Jag var ju iväg en gång tidigare på samma, likadan undersökning.. Om jag minns rätt så var det april 2013. Det var den gången det där med åka tåg inte klaffade riktigt som vi tänkte. Men skam den som ger sig. Kenneth har tagit ledigt och vi satsar på tåget igen. Vi tänkte ju att det hade varit himla skoj med kaffe på tåget. Tänkte vi.
Så vi får väl se vad transportmedlet i morgon blir... Häst och vagn kanske.

Nä om jag skulle se om det blir "halv åtta hos mej" nu då...

Ha det gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar