fredag 29 november 2013

Simma omkring

Hej och hallå.

Började dagen idag med att följa med Kenneth till stan....
Direkt på morgonen så tog vi ett härligt pass på badhuset.
Det var flera år sedan vi sist var där men jag hade inte glömt ur man gör när man simmar.=)
Efter tre längder så tänkte jag att det här går inte, jag dör, syrebrist, men se efter någon längd till så är man ju i den så kallade andra andningen så då kan man ju fortsätta hur länge som helst känns det som.. Nu tänkte vi på att det finns ju även ett liv efter simturen så vi höll på i 30 minuter sedan blev det härlig dusch, en kopp kaffe och en leverpastejsmörgås. Det satt perfekt....

Så nu är jag hemma igen och nu spelas det "O helga natt" för fulla skaft.
Tänk att jag alltid gör så att de två första dagarna med julmusik så är det just den låten för mej innan jag sedan brassar på med andra godingar. Farytale of New York, tänd ett ljus och alla andra efterlängtade låtarna.
Hörde förresten i bilen på väg hem från stan att Marlena Ernman och Jerry Williams har gett ut en duett. Spännade att få höra hur den jullåten är...

Ja just ja, så här kan man ju göra med de små julgrans-pumlorna/pollen/kulorna eller vad ni nu säger. Stiliga örhängen blev det ju.

Mitt köksbord.... "Gillar"

Här min själ kommer Linda snart att få smaka på Viljas snus..... Som vanligt så backade bägge ut, tog för lång tid att öppna dosan....


Vet ni vad? Jag tror jag sträcker ut mej på soffan en stund med min utomordentligt trevliga bok och låter julmusiken få fortsätta att strömma ur högtalarna....

Ha det gott alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar