torsdag 14 november 2013

Massa mediciner

Hej och gomorron.

Som alltid när jag inte ätit nåt så tror jag att: Nu har magen rätat till sig. Men en timme efteråt så är det full kalabalik. Så nu får vi se. Just intagit en fralla och ett glas proviva och en näve med piller....

Blir lite svårt att skriva om nåt skoj när jag hela dagar mest håller till i fåtöljen som står alldeles utanför toadörren. Därifrån gör jag tjuvrusningar in på dass, med jämna mellanrum. Dessutom har det ju blivit så att det där med att sova, det får jag göra någon annan del av mitt liv.
Igår skulle vi handla mat, köpa medicament och jag skulle en snabbis förbi Viktväktarna. Tur vi började med det viktigast: Medicinen för sen var det bara att fara hem igen.

Men se nu är jag laddad till tänderna med medicament som förhoppningsvis gör att jag åter igen ska bli en fungerande människa.

Håll en liten tumme för mej att det ordnar upp sig snart.

Idag blev inte bloggandet längre än så här. Verkar som om min ork och energi också runnit ut där bak .....

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar