söndag 3 november 2013

Kanis igen

Hej och godmorgon. Återigen en grå och dimmig slaskdag.

Tur att vi hakade på och följde med till Kanis i går. Trots ett skitväder så var vi i allafall ute.
Lite bilder var så god:

 Fort hade barnen skapat kontakt och satt igång att leka. Perfekt lekplats. Isig plätt i skogen.
 Jimmy och Saras residens i vinter. Mellan bilen och förtältet ser man Kents och Lindas bil. Dom har med andra ord inte så långt mellan varandra. Jag tror dom kommer att ha jätteroligt där i vinter
 Linda och Kents campingplats. Som ni ser är det fullt pådrag där. Det var förtält som skulle på plats och kablar som skulle kopplas å lite sånt..
 Kent kollar om lyset funkar....TADA. Det funkade...
 Som sagt. Det var inte enkelt väder igår. Isbark bildades överallt. Ni kan ju föreställa er hur det kändes att klättra uppför en snorhal stege som dessutom stod på ett snorhalt underlag. Det var spännande vill jag lova. Nå men det gick bra både upp och ner....
 Kasper och Vilja tar en paus och värmer sig lite sig med lite lördagsgodis och en snutt film... Tror det var Smurfarna...
 Här är en bild på storälgen Elis. Har ni sett vilka skovlar till horn han har...
 Sabla sugrör att smita ner i festisen. Nå men bra tös reder sig själv.
 Här är det min son som försöker skrämmas.... Löjligt, jag blev inte ett dugg rädd.
 Annat är det här. Skräcködla som skräms kan ju göra vem som helst förlamad av skräck...
Så här kan det också gå.... Ringströmarna small av i soffan efter en dag på campingen. Ser mysigt ut eller hur....

Nä nu ska jag göra nåt... Klä mej eller dricka kaffe...

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar