onsdag 15 maj 2013

Planerar

Det är inte sant så trögstartad jag är idag.

Ändå känner jag mej full av arbetslust. Jag går omkring här och känner så kul det ska bli att ta tag i saker och ting....
Jag ska göra odlingsbädden klar så jag får sätta lite grönsaker.
Renbädda ska jag göra,.
Tvätta sängkläder ska jag göra. Hänga nytvättade sängkläder ute så dom luktar så där underbart.
Laga lite mat så det finns klart i kylen några dagar framåt.
Montera upp mina fotoramar (Ni vet såna som ändrar bilder).
Lägga in lite fler bilder på usb-minnet.
Sticka lite på mössan.
Kanske fixa frisyren på Bonzo.. Håller på att vara dags. Han ser ut som ett skogstroll.

Ja men ni hör så många härliga att göra grejer jag har att se fram mot....... Å vad har jag åstadkommit efter att ha varit vaken i 2 timmar...
Druckit en kopp kaffe, inte ens påtår.
Målat en tavelram.
Bjudit på bestick på tradera.
Googlat på nya recept.
Planerat vad jag ska göra idag.


Kan någon förklara hur det hänger ihop.

Kan det vara så att jag egentligen bara vill planera idag?

Nå men nu ska jag gå och klä mej och få mej en påtår kanske det blir ändring på slöeriet.

Ha det gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar