måndag 23 mars 2015

Uppdatering av Kenneths rosfeber

Uppdatering av Kenneths Rosfeber....
Det går ju nu gode snabbt att berätta vad som hänt sedan sist.
It nå. Absolut ingen förändring.
Eller ju det finns en förändring. Han har slutat kräkes.
Det finns en annat förändring också. Jag får han till att äta en kopp yoghurt och en halv limpmacka morgon och kväll.
Men för övrigt är han inte vaken mer än några minuter åt gången. Svettas nåt rysligt och har väldigt ont i ena foten. Att vara tvungen att gå på toa är ett riktigt eländigt äventyr.
Nå men går det nu som doktorn siade om så är det ju i morgon som det vänder. Hoppas på det.

Kan ju inte påstå att jag tar mej för nåt som det är nu. Varken nyttigt eller onyttigt. Går som mest omkring och har ena örat kopplat till sovrummet. Kollar klockan så att alla medicintider passas.Passar upp med vatten, framför allt så gäller det ju att väcka Kenneth så han får i sig av det viktiga vattnet.

Bonzo har det lika eländigt han. Han bara sover han med, i sängen med husse. Tror inte riktigt att han gillar att husse bara sover. Hundar har ju egenskaper som vi saknar.  Att allt inte är som det ska känner han antagligen i varje pälsstrå.

Men just det. Förra veckan så kom det in en kund till Veckans Allehanda. Hon hade ett sånt skojigt armband på sig som hon gjort av dragkedjor. Var ju tvungen att fråga om jag inte fick fota armbandet, å det fick jag.
Kolla:

Jag tyckte det var hur läckert som helst.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar