fredag 31 januari 2014

Före och efter

God morgon på er alla människobarn.
Dagen i går blev bra ändå till sist bara jag vaknade och började känna mej som människa.
Kan det ha varit efter att jag ansat ansiktshåren i Bonzos ansikte som jag tyckte att dagen inte var så dum ändå.
Att jag dessutom fick till både före och efter bild är ju riktigt skojigt. Nu ser man skillnaden:

Före

 Efter
Samma vovve, samma dag.

Här är en bild från i går kväll. Verkar som hela dagen gick utan att jag kom ihåg att kamma mej. Jaja. Det är historia nu. Jag och mågen verkar vara inbegripen i nåt samtal med någon på andra sidan bordet.

Jag och Vilja testade några spel i går. Vissa skojiga med enkla regler, andra fattade vi inget av, men då gjorde vi egna regler. Funkade superbra. 

Här är det lite popcorn och Bolibompa som gäller. 

Spetspaprika är så himla gott. Undrar om det är som jag tycker eller om det är inbillning: Den är ännu sötare än vanlig paprika. Här har jag iallafall lagt fröna på torkning. Det ska planteras och göras stora fina plantor som sen ska bo i växthuset och växa till sig och göra en stoooor skörd med spetspaprikor i höst...... Tänkte jag alltså.


Nu står på agendan att få på sig kläder och en påtår sen får vi se vad som händer.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar