fredag 17 januari 2014

Inställda planer

Hej och godmorgon.

Börjar med en kort väderrapport.
Samma kallt som igår.

Det där som jag skulle göra igår:
-Prata med ABF om en arbetsträningsplats. Blev inget av det. Han var upptagen och skulle återkomma idag.
-Å sen det här med att hämta bilen i Luleå blev heller inget av. Den var nu lagade enligt konstens alla regler men den blev fortfarande inte bra. Så få se då om det blir att hämta den idag istället. Man kan ju alltid hoppas men en magkänsla säger mej att när det börjar rackla då kan det hålla på ett tag. Så jag har som siktet inställt på att vi blir utan bil till efter helgen.

Eftersom jag då bara skulle var inne och hemma igår så såg jag till att hålla lite koll på att min kamera var med.

Tog med andra ord lite bilder.
Här bryner jag en bit kött som ska bli goa revbensspjäll. (Dom blev kalasgoda)



 Här handtvättar jag upp ett pannband som jag råkat få tandkräm på???? Gör om det om ni kan.


 Tidigt på morgonen så upptäckte jag solen genom skogen. Härligt, härligt. En föraning om att ljuset är i antågande.


 Ett par timmar senare, alltså strax innan lunch, så hade ljuset ändrat så det såg mer ut som solsken, mindre som eldsvåda.

Jag for runt i huset och knäppte den härliga solen från alla olika håll.


 Här har den kommit sig upp ännu mer. Satt länge och bar njöt..... Inne alltså, ute var det ju 25 grader kallt. Brrrr.

Å så en bild från morgonen. Min stora kaffekopp och morgontidningen.

Vet precis att det var något mer jag skulle skriva om....... Men det blir inte nu iallafall. Har totalt fallit i glömska.
Nå men nu tror jag att jag ska få mej en kaffekopp innan jag gör nåt av dagen.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar