onsdag 8 januari 2014

Huvudvärk och färdiga projekt

Hejsan på er. Det där som kallas morgon har hastigt övergått i förmiddag utan att jag har varit med och påverkat på något sätt.
Jag har legat nerbäddad och blundat.
Det är inte sant alltså vilken huvudvärk jag haft på morgonen. Usch och fy så synd det varit om mej.
Men som vi har det just nu så säger Bonzo att det är mest synd om honom. Han har dock inte huvudvärk men detta attans takras som kan göra honom tokig. Tror att han kommer att hinna bli tokig innan vintern och kylan kommer på riktigt. .
Dessutom kan jag bara meddela att det hällregnar ute. Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom in från förmiddagspromenaden.

Tänk att man kan gå omkring och älta saker i dagar.... Just nu går min hjärna på repit när det gäller Zack och att han är borta. Borta för evigt alltså.
Varför kan inte uttrycket: "Han var ju bara en hund" funka på mej.
Dessutom så bodde han ju inte här hos mej, men ändå.
Trist.

Under hösten har jag tagit bilder på några av julklapparna jag gjort. Några missade jag att fota men några kom ju med på bild.
En nåldyna.

En sjal för svala kvällar i husvagnen och husvagnstofflor till hela husvagnsgänget

 En löskrage

 Tanken var ju att jag skulle göra flera väskor av kaffepaket men se det blev bara en enda. Tar en himla tid att göra.

 Varma sköna Lovvika-vantar


Nä men om man ändå skulle göra nåt idag... Känns inte riktigt så men ändå. Tror jag skulle må bättre om jag tog tag i nåt..... Skulle kanske lära mig knyppla!!!

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar