fredag 3 januari 2014

Festligheterna bara avlöser varandra

Å jag bara fortsätter att roa mej.
Dag efter dag

Några bilder från nyårsafton:
Doris


Jimmy


Calle och Sara


 Kenneth och Doris

Vacker-grabbarna Elis och Kasper


När vi till sist återhämtat oss från nyårsaftonens festligheter var det bara på med finkläderna igen. Nu vankades det födelsedags-kalas hos Lena på Café Rävasten. Väldigt god mat, å mycket mat och trevligt folk...
Några bilder:




Som sagt var... Väldigt trevlig kväll.

Sen kom det då en sån där vardag igen. Igår alltså.
Då var det provtagning, vandra på stan, lite shopping.
Men så fort mörkret lagt sig över nejden så blev det nya festligheter.
Linda som egentligen fyller år till helgen men är mitt i ett vak då. Hon tog sitt födelsedagsfirande i går i stället. Massa tårta och trevliga människor.

Därifrån bar det direkt iväg på bio.
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.
Den var lika bra som jag hoppats på. Har märkt att några av mina bekanta inte gillat filmen men överlag så verkar de flesta ha samma humor som jag... Fniss.

Idag då!!????
Verkar vara vardag idag också. Kan hända att jag plockar bort julen. Har faktiskt gått en runda nu på morgonen och plockat ihop sånt som är rött och måste tvättas. Handdukar, örngott, någon duk och sånt. Så det har ju börjat röra på sig. Men helt plötsligt ångrar jag mej och låter julen vara kvar över helgen.

Nu ska jag då börja med att få mej en påtår och göra några gratulationskort färdiga.

Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar