torsdag 1 augusti 2013

Elis blev 5 år igår.

I går var en sådan dag när jag var på vift.
Superskönt att få göra bort så många uppdrag som möjligt på en gång.
Men eftersom jag inte var hemma hann jag ju inte göra ett inlägg i min blogg. Dessutom var det ju ett superviktigt datum...........
Elis fyllde ju 5 år.
Men det går väl bra en dag i efterhand. Jag gör som jag gjorde men Elis lillebror Kasper när han fyllde år. Jag lägger in en radda med fina kort på födelsedagsbarnet.
Här kommer Elis 5 år igår....








Vårat äldsta barnbarn.... Elis är 5 år alltså, det är inte sant vad tiden går.
Härliga sköna surr-humla.
Gillar att sova mellan oss.
Älskar sin farfar.
Hurra, hurra, hurra, hurra.

Ett litet hurra till mej och Kenneth också.. Vi har varit gifta i 32 år igår.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar