tisdag 30 juli 2013

Loppisförberedelser och gomiddag

I går var jag på en födelsedagsmiddag som inte går av för hackor.
Jag är så mätt fortfarande så jag vet inte om jag någonsin blir hungrig igen....... Men det lät ju praktiskt, det blir kaffe och vatten i fortsättningen.

Det var Elisabeth, Dotter till Calle och Doris , som bjöd.
Det var en trerättermiddag......... Gudars så gott.
Men som sagt. Tror att jag aldrig mer blir hungrig.
Några bilder från igår kväll.
Doris
Amanda

Kenneth

Stjärnkocken Elisabeth (Hon säger att Elis, vårt barnbarn, är döpt efter henne)

Carl-Jacob

Härliga Amanda igen

Jaha undrar vad jag ska ta mej för idag? 
Packa och göra klart för loppisen kanske? 
Jag, Linda och Sara ska till Mjedsjön på lördag och sälja grejer på en jättestor loppis. 
En sån där stor sak där det finns både paltservering, massa med loppisbord, fikaförsäljning och musikunderhållning. 
Dessutom har ju vi med oss massa spännande saker. För att inte tala om alla andra som ska vara där och sälja. Det är ju det som är så kul när man är många som säljer samtidigt. För där finns alla typer av fynd
Kom dit vetja och njut av en dag på ett härligt, vackert gårdsställe, ät gott  och gör en massa fynd.

Foto


Men just det ja. Måste ju visa vad jag la upp på diskbänken i går efter en liten sväng i odlarhörnet.
Kolla va.
Vilken livskvalité att ha sånt här på gården och bara gå förbi och plocka.


Nä man om jag skulle ta tag i saker och ting nu så det blir nåt gjort idag.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar