onsdag 14 augusti 2013

Noice Makers och Same SM

Hallåååååå.
Nu trodde ni nog att jag försvunnit, eller hur?
Men se icke det.
Men jag har haft så himla mycket med att leva livet så jag har inte hunnit med att blogga.

Det har hunnit hända så mycket trevliga saker så det har bara varit och hålla fast sig och glädjas.
Bland alla andra saker som hänt så har jag och min lagvigda varit till våra kompisskatter i Arvidsjaur. Bara från en dag till den andra men se vi hann med massor
Kort sammandrag:
Se Bolt springa fort på Tv, han var inte i Arvidsjaur utan i Moskva.
Marknad i Arvidsjaur.
Loppis både i Arvidsjaur och i Storberg.
Same SM.
In på Varuhuset, det är ett måste när man är i Arvidsjaur. Himla trevlig affär
Äta otroligt gott.
Provat det här med öltält.
Åsså det som gjorde att vi for upp just denna helg.... Noice Makers.
Så här kan det låta om dom:
http://www.youtube.com/watch?v=8Zc0KUuu7Lw

Ett band från Västerbottens om verkligen har blivit en favvo hos både Lundgrens och Hedkvists.
Det var så kul att se dom. Dom gav precis samma energi ifrån sig som vi hoppats på.
Skitkul alltså.

Några bilder från helgen:
 Monika på läktarplats. Same SM är det som gäller. "Vulcan Riders" i bakgrunden är Tommy
 Här har vi just smällt i oss en supergod middag. Renstek och hemma-gjord potatissallad, kantarellstuvning och rosépepparsås. He va siiii gått.
 Här är diggargänget som jag hade med, hängandes på kravallstaketet.
 Delar av bandet. Jösses vad kul det var. Å vad duktiga dom var.
 Kolla vad spännande. Han hade både jacka, t-shirt och keps när han började sjunga. Blev ju nästan spännande att se hur länge han skulle hålla på att klä av sig.
 Här är författaren själv. Jag hade så himla kul. Syns det eller?
Här är vi någonstans högt upp och tittar på utsikten. Vackert var det.
Utsikten var rejäl. Bara man stod på ett ställe och snurrade runt så kunde man samtidigt se Narvik, Ikea i Sundsvall och Treriksröset. De ni..... det var grejor.

Nå men annars då??
Vad är det mer som har hänt.

Jag har varit och fått ny Diabetesmedicin... En på spruta.

Shoppat i Luleå med Linda och Vilja.

Träffat en jobbcoach. Blir ju spännande att se vad det ger.

Jag och Anna har plockat svamp och pysslat.
Jag har provat tillaga tickor, både får- och brödticka.

Lena har varit hit och vi fick oss en ordentlig snacka stund. Det tog några år innan det blev av men det var värt att vänta på. Superskojigt.

Dessutom har jag gillrat fällor till bananflugorna. Som sedan ska tömmas hela tiden. Fy attans vad jag ogillar bananflugor....

Ja men ni ser, jag har stått i med massor.

Men nu ska ni få göra nåt annat än att läsa om mej och mitt liv.
Som Jimmy brukar säga:
Hopp och lek. Iväg med er.

Ha det gott alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar