söndag 30 november 2014

Söndag och melodikrysset.

God morgon på er.

Det här med en bra sömn, det är som inget som går att beställa i lämpliga doser tror jag.
I natt strax efter 2 så klev jag upp. Då hade det gormat ihop sig rejält i min dröm så då ville jag inte vara med längre.
Jag klev upp gjorde upp eld och satt med laptopen vid kaminen och hade det ganska bra.
Men det är bara att inse att det är fortfarande rejäla krämpor i dator-eländet.
Fy så trist.
Kring 5 gick jag och la mej igen och somnade om efter en stund. Strax efter 7 var jag uppe igen.

Eftersom Kenneth var uppe då också så gjorde vi oss kaffe och en morgonsmörgås. Åsså fram med datorn och på med melodikrysset.

Blev som det oftast blir: En riktigt mysig frukost med lite geni-knöls-arbete.


Nå men nu är smörgåsen slut, krysset löst och kaffet uppdrucket. Tror jag går och sover lite middag. Kan man sova middag halv 9 på morgonen. Jo men se det tror jag man kan.

Eftersom det är skyltsöndag och 8 grader kallt ute så gäller det att inte vara trött när man är ute, för då är det fort gjort att man fryser.
Just det.

Alltså, sängen here i come.

Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar