torsdag 20 november 2014

Adventspynta lite

Hallå på er och godmorgon.

Nu är det vackert i mitt kök. Röda gardiner och lite annat adventspyssel. Kände i går att jag faktiskt kan vänta med adventsstakar och stjärnor till nästa vecka, blev hur fint som helst ändå.  Å så har jag ju nåt att se fram mot.
För visst är det nåt visst att få upp stakar och stjärnor?


Idag ska jag till Sunderbyn och snacka om njurarna. Det är som är fel är att dom är dränkt i socker. Jag har ju skyhöga värden av socker i hela kroppen så nu är njurarna som inlagd i socker.  Njurarna far väldigt illa av det.
Väldigt obra. 
Å allt det bara för att jag varit tvungen att ta bort mitt diabetespiller.Ska det nu rackla så ska det vara ordentligt. 
Så idag bara för att jag ska på sjukhuset så är magen inte riktigt klok. 
Tack och lov för imodium.

I morgon samlas stora Team-glöggprovarna här hos oss. Det blir både buffé-knytkalas och stor glöggprovning med snacks. Det är ett himla roligt gäng att vara med, Vi har dessutom två rookies i år.. Kommer att gå bra för dom känner jag.

Nä men om jag skulle ta och göra nåt......... Tror det blir sticka lite och samtidigt titta på mitt fina röd-gröna kök.

Jopp så blir det.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar