tisdag 27 oktober 2015

Dumpning och tävlingsvinst

Hej och Godmorgon.

Ja inte blev det nå skogsvandring och plocka mossa igår. Hela dagen satt jag och väntade på ett telefonsamtal.
Runt 15 kom samtalet jag väntat på. Det blev ett bra samtal men lika fullt så fanns det ingen tid till att skogsvandra efter det.
I dag är det en sån dag när jag ska gå på stan, så idag blir det inte att gå i skogen. Men i morgon, då ska det bli.

I gårkväll var jag på Syjuntan. Det är inte klokt vad mina syjunte-kompisar är bra på att baka. I går hos Bodil så var det dagen-efter ett  födelsedags-kalas. Men jisses vad gott. Precis vad min viktväktarlekamen behöver..... Eller inte.
Men det är då iallafall jag själv som tar beslut att smaka av allt. Det är även jag som åker på en överdos av socker efter en stund som gör att jag är på väg att svettas ihjäl och hjärtat är på väg att slå sig ut ur bröstkorgen.
Nå men efter 10 - 15 minuter börjar livet återgå till det normala, pulsen går ner och jag slutar svettas ymnigt.
Men som sagt: Gudomligt gott var det.

Känns som om det blir ett kort, kort inlägg idag, har som inget vettigt att skriva om tror jag.

Jo men just det ja.
Måste ju berätta att jag vunnit här för ett tag sedan. I går fick jag veta att jag får priset den 14 november. Men som sagt jag har ingen koll alls på vad jag vann.

Tävlingen gick ut på att komma som besökare nummer 25 000 på en sida. För att bevisa att man just var den 25 000:de besökaren så skulle man ta en printscreen......
Det blev jag.
 Jag gjorde en annan variant på en  printscreen. Men det funkade ändå.


Se va fiffigt... Å det fungerade uppenbart.

Nä men nu tror jag att jag ska packa lite badkläder och göra en handlingslista till dagens begivenheter.
Jösses får ju inte glömma packa en handarbetsväska till kvällens tjejträff.

Ha det gott alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar