torsdag 26 februari 2015

En torsdag

Hejsan på er.

Idag tycker jag att livet leker uppförbacke med mej. Allt går i ett ohyggligt segt tempo.
Nå men det är ju inte alla dagar som man ligger på topp. Har lyckat dra ut på renbäddande av säng nu lääääänge. Men just nyss när jag bestämde maj för att sätta fart så passerade jag datorn.........Å här sitter jag och knappar på tangenter.
Jaja. Som sagt det kan ju inte vara alla dagar som livet beter sig som om det har en guldkant runt.
Dagens sparktur med Bonzo är avklara. Som sagt halva sängen är renbäddad och jag har hängt en tvätt.
Ja men jösses om jag bara tänker till så har jag ju gjort massor av grejor, . Druckit några koppar kaffe, chattat med en kompis, ätit frukost. Snyggat till  sängkläderna i prinsess-sängen i  Västra flygeln.
Just det. Det gäller att inte fokusera på det som är ogjort såna här dagar, för då trycker man ju bara mer sig själv.

Ja ha du. Nu kommer det en bil. å jag som har sängkläder högt och lågt här i huset.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar