onsdag 18 februari 2015

Bokbussen

Men det är inte klokt vad det är fläckvis med inlägg på denna bloggen nu för tiden. Jag fattar inte.
nå men så är det i allafall.

Sitter just nu färdigpackad och fyrhjulingen är framkörd...... Snart kommer bokbussen.

Jag hade väldiga ambitioner på morgonen när jag vaknade. Här skulle det fixas små underverk både till höger och till vänster. Det skulle dammtorkas och det skulle skuras golv och plockas bort grejer som ligger på fel ställe.
Hehe.
Skulle inte tro att det har blivit så väldans mycket av det. Nästan it nåt.

Tror att det blev så här när jag plötsligt fick en släng av sug efter att baka...... Jag ska nu inte hålla på med sånt.
Tjoffs, smack, klaffs  sa det bara, så var all lust att göra nåt "what so ever" borta.
Nå men skit samma. Jag ska dejta bokbussen, sitta och goa mig i alla böcker som följer med hem till mej. Så ska jag sätta mej i pysselhuset i eftermiddag och bara ha det gott.

Ha det gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar