torsdag 29 maj 2014

Båten har fått sig en omgång

God morgon.
Idag känner jag en som sovit riktigt länge.... Jag alltså.
Hann ju glömma bort att Kenneth är ledig idag när jag vaknade för huset var tomt så när som på mej och min hund.
Skulle tro att han satt igång med stockhämtning. Tror att han nämnde igår att han skulle hämta hem några stockar som ramlat omkull........ Tror jag.
I går blev det inte mycket gjort.
Men båten hann få sig en strykning  iallafall, så nu är den redo för sjön.


Var väl ingen dum arbetsplats jag hade igår eller hur?

MEn vad gör det här inlägget här? Varför är det inte ivägsänt? 

Hoppla nu har snart hela denna ljuvliga dag tatt slut utan att jag fått iväg mitt bloggande. Men hur är det dom säger!!??!! Bättre sent än aldrig.
Så här kommer mitt morgoninlägg så där runt middagstid.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar