onsdag 7 maj 2014

Onsdag morgon

Känns som om detta kan bli ett väldigt kort inlägg.
Finns inga minnesord här nedanför att plocka upp som ett ämne att skriva om. Tomt och alldeles vitt.

Jag och Elis hittar inte på så mycket tokigheter om dagarna. Vi har det mest lugnt och stilla.
Den förhatliga febern är väck. Den har vi ersatt med en rackarns rethosta. Jaja, vem har sagt att allt ska vara så himla enkelt.
Igår blev det ett par promenader ner till sjön med Bonzo. Men framför allt så tillbringade Elis dagen med att äta. Det kunde ju i och för sig behövas det blev ju dåligt med energiintag medan febern pågick. Då var det bara vatten och vattenmelon som dög.

Vi hade tänkt att skjutsa Kenneth idag på jobbet för att få ha bilen. Jag tänkte att det kan ju bli trist här hemma hela denna dag också. Men alltså kan ni förstå: Alla andra dagar så har Elis vaknat ni vet som bara barn kan, klarögd och utsövd. Men inte idag. Han orkade inte vakna så vi struntade i bilen. Så nödvändigt kunde det inte vara.
Vi har väl chans att ångra så att Kenneth kommer hem med bilen senare idag.

Undo och Sanna Nielsen gick till finalen i Eurovisionen i går kväll. Det var skoj för det gör ju att finalen på lördag blir betydligt roligare att följa. Hoppas jag har fel men jag tror inte det går bra för Sverige då.
Nå men helt plötsligt har man annat spännande för sig å då blir det ingen Eurovision för mej.

Nä nu ska jag och Elis se om vi kan få oss nå frukost och sen har jag en superskojig sak att göra, inte.
Fylla dosetten. Himla trist jobb.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar