lördag 14 december 2013

Test, test

Hej på er så här dagen efter Lucia.

Ska bara prova lägga in ett kort inlägg på bloggen bara för att testa om min laptop funkar som den ska.

Här hade vi ju glöggprovning i går kväll.
Super-skojigt med massa skratt och massor med glögg.
Sist vi gjorde test så provade vi 14 olika innan vi gav upp. Då bestämdes att nästa gång så skulle det bli ett maxtak på 8 olika sorter. Kunde vi hålla det??? Icke sa nicke. Efter 11 olika flaskor så kastade vi in handduken.
Massor av toppengod glögg med både alkohol och utan alkohol.
Men det skriver jag om nästa gång, då även med lite bilder på både flaskor och testpanel.

Igår hann jag med ett Luciatåg med stor charm... Viljas luciatåg, ute bakom förskolan. Massor av små, små barn. Härligt..

Nå men nu har jag testat skriva och kollat så jag kunde logga in. Bara det är ju ett äventyr i säg...
Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar