lördag 21 december 2013

Stressade inför julen???? Inte jag

Jaha ja...
Känner ni någon som är klar med allt inför julen.?

Så idag ska man inte på Storheden och trängas med folk. Inte köpa en enda julklapp. I år missar jag ju alla tokskallarna som avskyr trängsel och julstress men ändå väntar med alla inköp till sista dagarna innan jul. Jag tycker att dom är toppen av underhållning, sura och griniga och har inte en susning att dom rår för det själva. Fniss, så ohyggligt korkade. Allt hade ju kunnat fixas i oktober....

Å inte ska man laga en massa julmat. Idag blir det bara att koka sån där rå julkorv. De är goa grejer.

För övrigt ska vi nog mest bara mysa på här i tjocksockarna...
Ja just det ja.
Jag har ett till uppdrag: Snyta mej.
Det är inte klokt vad snor som ryms i ett huvud. Trodde jag hade en hjärna där inne, men se den tar tydligen inte stor plats.

I går var dagen när jag bestämde att nu blir det inga fler hemgjorda julklappar. Nu är det stopp i produktionen.

Som sagt...... Känner ni någon som är redo för julhelgen?

Lösa lite melodikryss, läsa lite, kanske ta en promenad, dricka lite glögg....... Ja men ni hör vad jag ska mysa på här.

Ha det gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar