tisdag 22 september 2015

Dagar kommer och går.

Hej och hopp.

En stilla morgon, som gjord för att skriva blogg på.
Jag förstår att ni har saknat mej.... Fniss.

Ärligt talat så har jag verkligen inte haft lust att skriva. Tycker inte ens att jag haft nåt att skriva om. Det kan ju i och för sig vara bra. Perioder i livet ska det väl vara bara en lugn "händelselös" radda av dagar.
Men det är klart att om jag verkligen söker så finner jag ju russin i kakan att nämna.

Vi har varit ner till Piteå och umgåtts med Jimmy. Då passade vi på att stämma träff med Elis och Kasper..


Blev lite att leka på Nimbus värld ute på Havsbadet. Det hela avslutades med en god middag.

Vi har hunnit träffa Vilja. Några gånger. Till och med fått ha henne här över natten. 

Linda har införskaffat mer fastigheter och Jimmy har sålt av fastigheter... Man skulle kunna säga att bägge mina barn är in fastighetsbranschen. 

Vi har hunnit och inspekterat "lill-garaget som Linda och Kent köpt sig. (Lånat bilden från Linda)



 Viktväktarna..... Det där med viktväktarna kan ni inte få någon rapport ännu. 
Jag har inte varit dit sedan jag ökat 4 hekto på första veckan. När jag skulle iväg förra veckan så blev det så himla gormigt med att få tiderna att räcka ihop. Dagen blev helt enkelt för kort.
Så det blev inget Viktväktarna. Nå men i morgon ska jag iväg. Dessutom ska jag komma hem och vara så himla stolt, å skinande glad. Inte som förra gången när jag kom och vara så arg på mig själv. Det var bara på håret att jag skulle åkt på en stor fet smäll.

Syjunta då. Jadå, det också. Som vanligt väldigt skoj och väldigt gott fika.

Men kolla här va..... Allihop med på samma bild. Sköna härliga sparrisar.

Tjejträffen.... Absolut. Har jag också hunnit med . Som vanligt så är det massor av prat och massa skratt och så lite kreativitet......

För övrig så har mycket av tiden handlat om utomhus-aktiviteter.
Vi har samlat ved, plockat bär, skördat morötter, jagat älg.... ja ni fattar va!!?.







Nu ska jag ringa arbetsförmedlingen.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar