onsdag 2 september 2015

Att-göra-lista

Hej och god morgon.

Här sitter jag och har en lång "bocka-av-att-göra-lista"
Det är allt möjligt som ska göras, men jag börjar med det som jag gör med datorns hjälp nu först.

Boka provtagning på vårdcentralen. Himla smidigt när jag själv får bestämma när jag vill komma. Ringer man så säger dom ju ofta att
-Tyvärr men vi har inga tider just då.
Nu ska jag på läkarbesök på måndag  kl 13.15. Klart att det blev provtagningstid 13,00.
Himlarns så smidigt.
Så där är det bara att sätta en Klar-bock efter.
Registrerat mej och gjort klart för att börja om på Viktväktarna i kväll. Klar-bock.
Skriva i bloggen....... Inte klart

Sen finns det inte nåt kvar att göra med datorn.....
Blir annat sätt att bocka av resten av listan:
Ringa Vilja och berätta om planerna för morgonkväll.
Plocka lite blåbär
Fixa ett höstigt blomster på bron.
Sortera bland garnerna.
Klura ut vad det ska ätas till middag.
Å lite annat.


Undrar om vi måste börja att stänga fönstret i sovrummet. Det kyler ju ut hela hemmet. På morgonen när jag klev upp hade Kenneth varit tvungen att göra upp eld i kaminen.
Ganska mysigt och skön kan jag ju tycka. Hurra för hösten.

Nä men om jag skulle se till att få på mej lite kläder, dricka en påtår och hänga tvätten. Tvättmaskinen spelar just nu sin trudelutt som betyder att det är färdigtvättat.

Ha det gott alla.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar