måndag 8 juni 2015

Folkrace i Gällivare hela helgen

Då ska vi se hur detta går.
Det är inte klokt vad det är påfrestande för humöret när inte datorn funkar som man vill.

Nå men provar väl skriva får vi se om jag blir utkastad.

I helgen har vi varit i Gällivare på Folkrace-tävling i dagarna 2.
Vi följde med Linda, Kent och Vilja. Kent skulle tävla och vi andra skulle vara hans påhejjare.
Tävlingarna gick som en dans.
På-hejjandet gick också som en dans.

Det regn som man hotat med blev en flopp. Tror jag såg tre droppar under hela helgen. Det gjorde då ingenting, vi klarade oss alldeles förträffligt utan.







 
Nä fy nu lägger jag ner. Jag har kastats ut fler gånger så det får vara bra med inlägg på bloggen till jag fått ordning på dator-eländet.
 
Ha det gott alla.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar