lördag 3 januari 2015

Många bilder

Men jisses vad snö som kommit det sista dygnet. Trots att det är någon grad varmt ute så har ändå det inte bara regnat.

Kenneth har gett sig iväg på en snöskottarsväng. Skulle tro att grannen också behöver bli framskottad.
Jag har laddat över en massa bilder från min kamera till datorn nu på morgonen.
Jadå, där syns spår efter alla möjliga festligheter.
Pytte-kort sammandrag kommer här:

Hos Elis och Kasper


Julafton hos familjen Ringström






Julfika i Alträsk hos Doris och Gunnar

Nyårsafton här hos oss













Lenas födelsedagsfest på Café Rävasten



Att vi också har hunnit med en massa där inte kameran varit med är ju helt klart. Men detta var ett axplock hur denna julen - nyåret varit.'

Jaha du. 
Det här började jag på morgonen, men medan bilderna skulle laddas upp så blev det en massa annat, melodikrysset och sånt, så jag glömde av att jag höll på med min blogg.
Då får jag avsluta här och nu för strax ska vi göra oss färdig för lunch hos Stig i Mjedsjön. Det kommer att bli himla trevligt. Många skojiga människor där.

Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar