fredag 12 december 2014

Telias kommentar

Men..... Såg ni?
Jag fick en "ursäkta" av Telia i går i mina kommentarer.

Nu visste jag ju varför jag inte fick iväg det jag skrivit. Visste att Telia blev angripen av nåt illasinnat arsle, men ändå.
Det kändes som fint ändå att de bemöda sig att söka upp de som skrev om Telia i går.

Jaha idag är det Lucia. Dåligt med små luciatåg här i Vändträsk känns det som. Nå men ett besök på Viljas förskola blir det i eftermiddag för att få ladda luciakänsla.
Tog fram TV-bilagan på morgonen. Skulle kolla när det skulle Lussas på TV nu på morgonen.
Paff.
Är ju bara förnamnet ska jag berätta. Numera är det inget som är värt att få ett eget program, tydligen, skulle tro att det ingår i nåt av morgonprogrammen. Nå men fort kände jag att det inte spela någon roll. Har som ingen ro att sitta och glo på TV:n ändå. Skriva blogginlägg är mycket skojigare eller läsa min bok, eller bara ösa på med härlig julmusik.
På tal om julmusik så fick jag sänt åt mej på Facebook en lite julhälsning med en av de bästa jullåtarna (förstås då efter Oh helga natt) av Lena. Satt som en smack i Monikas julhjärta. Tack för den Lena..






Jaha så var det uppdateringen av min sjukdomshistoria. Jo men jådå, har som försökt känna av om jag känner mig bättre. Jag har ju nämligen blivit en fena på att förtränga krämpor denna höst. Men visst brukar man säga att man tar bara till sig sånt som man orkar med.
Känner att hade det inte varit glashalt överallt ute så hade jag nog känt att det skulle vara riktigt skojigt att gå på promenad med Bonzo.
Det kan jag bara säga att promenad har inte varit någon angenäma känslan på väldigt länge.... Kanske inte sen i våras.
Jo men det blir nog bra det här känner jag.

I morgon är det flera saker som ska ske tänkte jag.
Mitt program innehåller: Ett besök på Returidé, julmarknaden bland Bodens kyrkstugor, kanske en sväng in i kyrkan, Jennifer gifter sig ju. Får jag Kenneth med mej så blir det säkert att fika ute på stan.
Sen ska det fixas en massa inköp allt från insulin till Bregott och sillburk.
 Ja men du ser vad jag tänkt hinna med.

Jag men just nu ska jag få en påtår och så ska jag läsa ett par sidor i min bok.

Ha det gott alla







1 kommentar:

  1. Hehehe. Jamen just det ja. Ska bara berätta för er andra att jag nu vet att jag är en hel dag för tidig när jag ska kolla på Lucia på TV. Tack Camilla för upplysningen.

    SvaraRadera