torsdag 11 december 2014

Telia har problem

TA mej tusan men jag är visst på väg att må lite bättre.
För första gången så ser jag siffrorna på klockradion från sängplats. De har under lååång tid bara varit ett sudd. Magen mår fortfarande dåligt, musklerna lyder inte när jag måste ta i och sockervärdena är inte av denna världen, men vad är det man säger: Rom byggdes inte på en dag. Ungefär så känns det som.
Sakta men säkert. Snart är Monika-kroppen hel igen.

I natt har vi haft Vilja här.

Skitdator. Nä men just det. Det var ju hos Telia bekymret ligger såg jag på TV i går kväll. Nå men likaväl så försvann resten av mitt inlägg. Men jag tar väl om det då. Var var jag??
Jo just det. Nattgästen.
Den flickan behöver rejält med sömn. Men är det konstigt, så full av energi och så mycket fantasier som måste arbetas med.  Så därför blev gårdagskvällen väldigt kort, middag, lite bus med moppe, tandborstning, bokläsning och pang så somnade hon. Så besöket kan beskrivas precis som jag fick på bilder.

Middag:
Sova lite.
Frukost.


Å så iväg till dagens begivenheter.

Hmmmm. Känns som om jag inte ska skriva nåt mer just nu. Det jag skrivit försvann igen. Ingen kontakt  med omvärden. 
Telia har riktigt stora problem.


Håll nu tummarna att jag får iväg detta.

Ha det gott.

Å inte har det gått iväg ännu. Spännande.
Å inte nu heller gick det.
Efter tre timmar har det inte gått iväg.
Provar igen.
Ytterligare någon timme har förflutit.

1 kommentar:

  1. Hej Monika!

    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det som har drabbat dig. Jag förstår att man blir frustrerad när det inte går att uppdatera sin blogg eller att internet inte fungerar som det skall.

    Det har dessvärre skett en attack mot vissa servrar, detta har påverkat våra kunders internetbaserade tjänster till och från under tisdagen och onsdagen. Felet ska nu vara avhjälpt. Fungerar det fortfarande inte så vill jag att du provar att göra all din utrustning strömlös. Bryt strömmen i cirka tio sekunder och prova sedan om det fungerar när utrustningen är uppstartad igen. Återkom till oss via chatten om det inte skulle fungera, så får vi felsöka det vidare!

    Du får ha en fin kväll! :)

    Med vänliga hälsningar

    Fredrik Björn
    Telias Digitala Kundtjänst

    SvaraRadera