onsdag 23 juli 2014

Kjell 65

God morgon på er alla människor.

Om vi säger så.... Jag gör inte många knop i denna värmen.
En morgonpromenad ner till sjön, jag och hunden, men sedan är det inte mycket som händer kring oss.

Det är klart att jag lagar middag varje dag, jag eldar i värmaren och jag vattnar mina odlingar. Men annars så..
I går kväll blev det lite extra ordinärt... Blev kalas.... Kjell fyller ju 65.

När vi kom till Kjell var där låst och förbommat. Men???!!!! Var är karln??
Borta!!!

Nå men det löste sig, vi trodde att han firade nere vid fisket. Så vi fortsatte neråt vägen. Men se då förstod vi... Aha... han är hos dottern på sin födelsedag.
Nå men vi stannade och gick in.
Ja men visst. Hos dottern fanns ju AC. Det är klart att går det att fira födelsedagar där det finns AC, då gör man så.
Stugan full i trevliga människor. Stora och små människor.
Supergod tårta.
Med andra ord: Toppenkalas.







Men nu skulle ni se hur bilderna har hamnat.... Hoven droven. Å tro inte att dom går med på att jag försöker flytta på dom.
Hoppas det löser sig när jag avslutar dagen bloggande. Ser inte klokt ut.

Idag blir det besök i staden för mej. Lite shopping men framförallt så har ajg en date.
Carina och jag ska ha ett girl-talk-fika. Längtar.

Men först ska här skuras soptunna. Gudarns vad skoj.
Tror jag gör det på en gång och inte går omkring och gruvar.

Ha det gott alla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar