måndag 30 juni 2014

Sommar, sommar, sommar.

För den som inte vet......... Norrbotten har blivit med sommar.
Varmt och ovant. Att sitta ute på altan och känna att det värmer nåt så där hiskeligt rejält av solen, det är vi inte bortskämd med. Men nu är det här.

Kenneth den stackaren har jobbat med vindskivor som skulle upp på taket idag.  Innebär att han hade massor av väldigt mycket varmt uppe på taket.
Ni vet dom jag stod och målade i lagårn förra veckan när det var så kallt att färgen knappt gick att stryka ut.

Jag har använt min dag på helt annat sätt. Först solade jag på förmiddagen. Efter lunchen så blev det transport till staden. Det var shopping på G.
Det var en sån där dag som bara händer allt för sällan, det bara flöt på. Allt som stod på inköpslistan bara fanns precis där jag trodde.
Allt från den vita koftan till skruvarna som Kenneth beställde.
Swisch bara vad det gick bra.

Så nu sitter vi i soffan tycker att det är alldeles lagom jobbigt att se på fotboll på TV.
Funderar på att gå ut och duscha men det är lite gruvigt...... Finns gott om flygfän ute, små som bits.

Nå men man är väl ingen fegis heller,........... ba gört....

Okey då.............. Nu då............

Blev ett kort inlägg men jag hade som inte nåt som kändes angeläget att skriva nåt långt inlägg om.

Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar