tisdag 4 februari 2014

Ljus-party

Samma härliga väder idag.
Jippi.
Det är så där att det är bara nästan noll men det lutar över på minussidan. Alltså inte halkigt, inte moddigt, inget takras.
Helt perfekt alltså.
På programmet denna förmiddag är det att passa bokbussen som gäller.
Månadens höjdare.
Skickade iväg min önskelista med mail förra veckan så får jag se vad dom har plockat ihop. Spännande.

För övrigt så vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla på med.

Känner för skapa nåt, kanske dax att gå ner i lillstugan.
Där har jag inte varit på länge. Det är ju det som är så härligt med ett sånt ställe. Det gör inget om jag tvärt lessnar på allt och struntar i att gå dit på någon månad.
Får se om det blir så eller om jag hittar på nåt annat.

I går var jag på ett sånt där ljus-party. Aldrig varit tidigare. Det var riktigt skojigt men dra mej vad massa olika dofter det finns på ljusen.
För att inte tala om vilka olika smaker det finns när det gäller dofter. Vissa gillade man hur mycket som helst och vissa luktade mest bara illa.
Skojigt gäng, gott fika , massa prat. Dessutom blev jag med ett ljus. Ska bli spännande att se hur det passar mej. Det har en veke av trä så det knastrar och fladdrar.

I morgon är det dax för Klondyke igen. Ska bli kul.
Nä men nu ska vi ta och gå en sväng i skogen, i detta underbara väder.

Ha det gott alla

Monika Lundgren




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar