söndag 16 februari 2014

Kanisbacken igår

Hej och god morgon.

Men alltså, såg ni Svenska damerna ta Guld på OS igår? Jag är glad att jag fick de denna bragd. Blev så spännande att jag till och med var tvungen att lägga bort stickningen...
Vilket gäng, å vilken Kalla. Helt sanslöst.

Vi fort till Kanisbacken igår och fick umgås med våra barn en stund. Det var så himla skojigt.

Lite bilder:
 En mycket vanlig vy när jag och Bonzo är på skogspromenad.

ÄR det någonting jag och Kenneth gillar så är det grönsaker av olika former. Här är det Brysselkål, champinjoner, fårticka, morötter rödlök, vitlök.. Till det serverades grillkorv och en god dressing. Mums. Vilken lyxlunch det blev.

Bild på Lundgren Sr och Jr. Som ni ser är det att dra ner mössa ordentligt. Lite snålblåst och snö på Kanis igår.

Här har en duktig kvinna. Hon kan heta Maria. Hon tog med sig Vilja upp i backen och lärde henne trix när det gäller att åka slalom bra när man inte är så stor. Kent som är smart följde med han också så han kunde lära sig ett och annat.

Pepparkakan sticker ut ur Kaspers mungipa.

Här har varm choklad och pepparkakor satt sig utanför munnen. Besvärligt när tungan är för kort.

Elis har också dragit ner mössan ordentligt. Jösses va han plötsligt känns stor den grabben. Tror det är Kenneth och Kasper som brottas i bakgrunden.

Ha en underbart bra söndag på er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar