måndag 17 februari 2014

Guld igen. Fort blev det en vana

Känns som om jag upprepar mej men jag säger det igen:
Såg ni stafetten igår. Men alltså så himla bra.
Tänk att två guld-stafetter kan vara så himla olika och ändå.... Det blev guld. Så himla kul, alltså
Vilken dramatik och vilken underhållning..... Hehe.

Annars så har Söndagen inte innehållit så väldigt mycket action. Det har varit OS på TV och jag har bakat.... Visst har jag berättat att jag hatar att baka? Det är inte ett dugg roligare nu sedan jag råkat glömma äggen i första försöket. Tyckte att det såg konstigt ut innan gräddning, men jaja, det ska väl vara så. Men efter gräddning var det bara inse nåt har gått fel.
Men faktiskt så surade jag inte ihop och sket i alltihop, nä, jag bara bet ihop och gjorde om allt igen, men rätt denna gången.
Så nu hat jag gjort matmuffins. Supergoda. Tänkte att det måste bli supergott ute vid elden i vår.

Jaha, men hur blev nu detta?
Skidskyttet blev inställt i går på grund av dimma. Ny tid idag 7,30. Så jag beställde väckning av Kenneth innan han for och jobbade.
Fortfarande inställt...
Då kanske man skulle ta och starta upp dagen med annat och inte bara sitta och stirra på TV idag.

Hunden har ju återigen haft en skitnatt. Vi har ju fått en massa snö i helgen. Eftersom det är blidväder i stort sett hela tiden så är det nu takras som gäller.
Förra veckan hade vi snöfall och takras hela veckan. Då var det fint att Bonzo känner en sann djurvän i Heden. Skönt att  få fara till Linda och sova.
Vi får hoppas att det nu kanar av med lite far nu så det är över sen.

Ha det gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar