lördag 1 mars 2014

Lördag och Leos

God morgon.

Har redan klarat av dagens drama: Halkat ner till vägen och hämtat tidningen.
Så nu när det är avklarat så ska jag bara syssla med trygga, trevliga saker.

Frukost i lugn och ro med både tidning och make som sällskap är ju en himla bra början på en planerat bra lördag.

Vi har en plan vad vi ska göra idag:
Vi ska fara och leka på Leos lekland tänkte vi. Piteås lekland som heter Nimbys har vi ju klarat av några gånger men du är det Leos som gäller.
Verkar som om våra barnbarn också ska vara där idag och roa sig. Kan bli en riktigt höjdar dag med andra ord.

I går var vännerna Calle och Doris hit. Otroligt lik pepparkakor. Jösses vilken härlig brunfärg, syns nästa att dom varit utomlands och suttit i solstolar i veckorna tre. Dessutom verkar dom haft en härlig tid där dom varit..
Nå men int ska man va avundsjuk.
Det var dom väl unnat.

Har fortfarande inte löst problemet med vad jag ska handarbeta med. Nå men ingen ska då säga att jag ligger på latsidan med mina funderingar... Jag grunnar och grunnar.

Blev ett kort inlägg men nu är det annat i mitt liv som drar........ Påtår och manligt sällskap.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar