tisdag 11 juni 2013

Växthus och bokbuss

Åhhhhhhh.
Kicko har blivit med växthus. 10 kvadrat till och med.
Åh vad jag också vill ha.

Men jag vill ju ha ett hemma-gjort. Visserligen är ju K en fena på att få ihop saker och ting men nu var det de här med tiden. Han har ju bara 24 timmar på ett dygn. Förstår inte att det ska gå åt så många timmar att jobba, dessutom har han grejer som han själv tycker är viktiga och vill göra.

Har någon hört om det finns någonstans att ansöka om fler timmar? Bara under några veckor? Se så där 6 extra per dygn?
Då skulle jag verkligen be K att göra mej ett växthus, nu, denna sommaren.

Nå men jag får fortsätta att befinna mej i vänta-läge, till rätt tillfälle dyker upp.

Jag var iväg till Café Rävasten under helgen med några kort jag gjort. Naturligtvis var det flera räv-motiv på korten.
Blev ganska kul tycker jag själv.
Visst får man tycka att nåt man gjort själv är bra?

Vädret ute får vi hoppas står sig idag. Det verkar vara halv storm och det är ju rätt åt myggen. Hehe.
Men en strålande sol på en knallblå himmel. Jag har ju månadens höjdare idag...... Bokbussen.
Dessutom är det sommarleveransen. Ska bli så spännande och se vad dom hittat åt mej..=)

Mågen, Kent alltså har gått på sommarledighet nu. 8 veckor, gissa om han gillar läget.

Nä nu ska jag fånga dagen.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar