onsdag 26 juni 2013

En varm och härlig onsdag

Ja det var ju också en start på dagen =)

In på gården rullade en svart BMW full av unga, stiliga pojkar.
Men inte var det ju hit dom skulle. Det var turister som undrade om dom var på rätt väg. Dom skulle till Storforsen.
Jaja men dom tålde att tittas på den korta stund vi pratades vid. Dessutom var dom både trevliga och roliga.

Annars så har jag inte kommit i gång med något idag. Bara druckit en massa kaffe och läst, både dagstidningen och i min bok.
Ofta så ligger tidningen på köksbordet när jag vaknar. Det betyder att Kenneth varit vaken före väckarklockan och redan hämtat och läst avisen.

Både morgon-macka ligger klar i kylen och tidningen är hämtad från postlådan.
Lyxigt värre eller hur?

I går hade jag en sån där gå på stan dag. Men i går blev det Luleå som fick vara min värd.
Skulle på morgonen på ett återbesök för utredningen dom gör eftersom man misstänker att jag har en muskelsjukdom.
Så jag tog bussen till Sjukhuset där blev jag inte många minuter sedan så fortsatte jag till Luleå.
Var ju kul att variera sig lite och titta på Luleå-människorna istället för Bodensarna.
Hem följde ju naturligtvis saker som inte fanns på min handlingslapp. Konstigt eller hur? Hur kunde det ske?

Se där nu är det redan eftermiddag och jag har inte fått iväg min inlägg ännu.
Vilja och hennes pappa Kent har varit här och umgåtts lite. Men nu har dom farit iväg och besiktat ett släpvagn.
Själv ska jag gå och se om jag får någon ordning på min syhörna..... Eller så blir det bara en stund i solen.

Ha det gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar