måndag 14 november 2016

I år blir det inte för sent

I fjol var tiden bara för kort. Så när det var dags för 1:a advent så hade jag inte fått fram en enda stake eller nåt annat rött. Så tråkigt.
Lovade då, ifjol alltså att det aldrig skulle hända igen. Att jag skulle som tidigare år tjuvstarta och ta fram advent "för" tidigt.
Så jag har därför tagit beslut att på onsdag startar Monika med adventspyntandet.
Blir alldeles perfekt i tiden tycker jag. Vi har nämligen goa vänner här på fredag. Det blir lite mat och en massa glöggprovning.
Vi har gjort det förr så jag har högt uppställda förväntningar. Kommer att bli hur trevligt som helst.



Nä nu ska jag ut på lång promenad innan jobbet. Idag är det bara 3 grader kallt. Känns som en högvinst.

Kolla Vilka fina halsband som Sara skaffat åt Elis och Kasper.


Ett bra sätt att påminna sig om den pappan som inte längre är med oss.

Nä nu ska jag göra mej klar för arbetet.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar