måndag 4 januari 2016

Klämdag

Hej och god morgon.
Idag klev jag upp tidigt. Skulle plocka bort julen tänkte jag.
Phhyyytt.
Ännu har jag inte gjort många knop. Jag har druckit ett par baljor med kaffe, läst i boken, chattat med en vän och nu då!!??? Nu var det nära att jag satt igång men se då blev jag sittande här.
Måste ringa en massa ärenden idag.
 Tror jag har nämnt det förr men det ska inte gå att få rätt information på en gång när det gäller Jimmy och alla dessa papper som ska ordnas.
Jag blir så less på felinformationen. Eller brist på information för den delen.

Nå men skaka nu av dej det ett tag för det går ändå inte få någon rätsida på såna saker en klämdag som denna.

I gårkväll var vi på en trevlig tillställning. God mat och trevliga människor.
Sicken tur vi har.



En viktigt deltagare saknades. Men se då blir det till att träffas någon annan gång då vi kan bli mer komplett.
Men god mat, goda skratt, massa prat och rent otroligt skojigt hade vi.

Nä men detta duger inte. Nu tar jag sats och sätter igång.
Nu ska julen skrapas ihop till en rejäl hög på bordet. Sedan ska kartonger in och allt ska packas bort. 
Hur länge kan man ha utomhus-granen tänd?
Själv skulle jag gärna ha den tänd hela januari och februari....... Kan man göra så???

Ha det gott alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar