onsdag 26 augusti 2015

Idag kommer bokbussen..... Trallala

Men idag blev det inte nå länge med dimma.

Redan nu är det ganska klart. Finns inte då mycket att skylla på då när man ska bege sig iväg och motionera på cykeln.

Idag utgår jag från dagens viktigaste händelse.... Bokbussen. Den kommer strax efter 11.30. Så ska jag göra nåt så får det bli före eller efter...
Kan rent bli så att jag cyklar före bokbussen och klipper gräs efter bokbussen.
Eller så an det bli så att jag dyker i bokhögen efter bokbussen och blir där resten av dagen.

I går på min cykeltur så hamnade jag på altan hos Brage och Birgit. Där blev det både trevligt sällskap, kaffe och en macka. Satt som en smäck.

I går var jag ju också på höstpremiär på Tjejträffen. Skojig, alla hade dessutom massor att säga. Det blev helt klart inte så mycket presterat vad det gäller pysslandet. Nå men det får bli någon annan gång.
Lena, gruppledaren vill att vi skulle komma med förslag på vad vill göra denna terminen..........
Plötslig slog det tvärstopp i huvudet på allihop.
Nästa alla i allafall. Men man kan då inte påstå att det sprutade av idéer. Kerstin föreslog decopage. Å det är ju alltid skojigt.
Så nu blir det att grunna på vad jag skulle vilja göra.

Just nu känns det som jag i höst ska göra väskor av kaffepaket, prova vika en bok och göra mej några personliga småfat i decopage.

Nå men vi får väl se. Helt plötsligt är det något som damerna på Tjejträffen hittar på som känns spännande att testa.

Nu ska jag sätta fart på dagen.

Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar