fredag 10 april 2015

Himla bra fredag

Hejsan och godmorgon på er.
såg ni att jag glömde skriva avslutningsfrasen i går???
Förargligt. Men då är det väl bara att göra om och göra rätt: Ha det gott alla...

Så då kan jag börja med dagen inlägg.

I går for jag och jobbade en stund på Veckans allehanda. Som vanligt alltid lika skojigt.
Visserligen ska jag ju inte jobba igår egentligen, men Kenneth tycktes nog ha det bra hemma alldeles själv och jag kände att jag behövde lite action.
Alltså gjorde vi två flugor på smällen, jag jobbade och han vilade.

På kvällen kom Doris och Calle hit tillsammans med Elisabeth och Amanda.
Skrattigt och trevligt.
Amanda utan morfars hand.

Amanda med morfars hand

Doris, Calle och Amanda

Elisabeth, Kenneth och Doris

Jag, Elisabeth och Kenneth. Taget utan Selfiepinne.

Som sagt skrattigt, mycket skrattigt.

Nu när jag skulle tömma korten från igår  så hittade jag bilder på Vilja. Här visar hon att hon tränat att posera medan hon varit ner till Farfar. Var visst ett himla kortknäppande. Nästan värre än hos Mormor. 


Jomen jodå, klart hon kan posera nu. 

Nä men om jag skulle göra nåt bra av denna dagen. Har inte bestämt om det ska vara nyttigt eller onyttigt, men jag har bestämt att den ska bli bra. Särskilt bra fredag tänkte jag.

Men först Kaffe, vatten och en avskedsfras.

Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar