fredag 19 april 2013

I målartagen.

Fredag........ smack, smack, smak, smak. Mmm känns bra tycker jag.

Idag en ny fin dag. Gäller att fylla den med guldkorn.

Vaknade med skaparlust. Då gäller det att prioritera. Jag har ju så många vill-göra-saker.
Idag blev det penseldrag. Har just målat en hemskt ful pidestal... Ursäkta, tar tillbaka. Jag menar att den inte riktigt passar min smak.
Tror den kommer att göra sig bättre i matt-vitt i stället för nå fusk-blank-mahongny med gulddetaljer.
Så nu går jag med penseln i högsta hugg och funderar på vad jag skulle måla mer...
Samtidigt när jag lika var i gång så startade jag en panna med disktrasor, fixade några nya kuddfodral till soffan, gjorde en fruktsallad att ha i kylen.
Så snart funderar jag på att klä på mej också så är denna morgon komplett.

Senare idag kommer Linda och Vilja och hämtar mej. Vi ska på äventyr.
I morgon ska vi nog till Piteå, Sara ringde i går till Kenneth och pratade om någon loppis....
Nu är ju då inte Kenneth alltid så bra på att återge information som han fått så jag vet inte vad för loppis. Men det löser sig.

Nä men inte skulle jag nu bli sittande här.
Nu tror jag jag tar tag i detta med att få kläder på kroppen, tanden borstad, håret fixat.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar