måndag 15 april 2013

Bilder på min familj. För mej otroligt kära motiv.

 Hittade just lite bilder som jag inte lagt upp i min blogg tidigare. Visserligen är det inte alla bilder jag lägger upp utan vissa utvalda. Dessa var sådana som jag i ett tidigare tillfälle hade bestämt att jag skulle lägga upp. Motiven är ju välkända...... Min familj för Gubevars.
Elis har beställt klippning. Farmor är direkt redo med fårsaxen.


 Jimmy i färd med att steka hamburgare. Ni vet dom där som jag gjort själv. Dom blir så himmelskt goda.

 Vilja och Elis i våran säng, ser på en pytteliten TV. En sån som grabbarna har i bilen i vanliga fall. Verkar spännande.

 Herr och fru Lundgren väntar på att Jimmy ska ha klart för att bjuda på hamburgare. Tur man har gått ner lite i vikt så att Jazzo ryms i min stora jacka. 

 Sara med grabbarna Bus som vispar grädde på våffeldagen. Här ska ätas våfflor.

 Som sagt här ska det ätas våfflor. Kasper har kavlat upp ärmarna.

 Linda inviger Kenneths nya ipad eller vad det nu heter. Hon är mallig för sina tre stjärnor. Gabbe i bakgrunden verkar gilla mina våfflor.

 Tala om att prata med inlevelse. Eller jag kanske fungerar som körledare?
 Hmmmmmm. Har inte jag nyss sett den här bilden. Äsch då..... Jaja. Linda fick tre stjärnor.
 Bästa mågen laddar med lite våfflor.

Ska vi gissa att man pratar taktik, jakt-taktik alltså.

Ha det gott alla.

1 kommentar: