torsdag 23 september 2010

träningsvärk


Träningsvärk är inte att leka med... Eller kan något så ont vara ofarligt??? Ursäkta om jag tvivlar.

Vi har har haft en bra vecka så långt...Trots träningsvärken.

På tisdag for vi på Step in och provade Pilates. Var riktigt skoj och bara döjobbigt ibland.

Vaknade på ondagmorgon med lite ont överallt. Ni vet så där att när man tog ett steg framåt så gjorde stöten under foten att gjorde det ont mellan skulderbladen...Men som sagt inte värst ändå.

På kvällen efter jobbet så hann vi med en lång skogspromenad med jycken. Dessutom hittade vi mer kantareller än vi hittat sammanlagt tidigare i sommar. Jösses va vi plockade. Sedan järnet iväg på hockey. Idrott på vitt underlag gillar jag. Underhållande och bra hockeymatch som Boden för övrigt vann.

Torsdag morgon..........Vi snackar ont, det gör ont. Men det var det värsta vilken träningsvärk. Jag vet att det brukar vara värre dag två, men ändå, nån jäkla hejd får det väl ändå vara. Inre blödningar i skinkorna!!!. Överrarmarna vill helst inte att nåt tar, inte ens kläderna. Etc, etc.

Hoppas på ett under till i morgon.
Nu ska jag lägga ut lite bilder på min pixbox.
monikalundgren.pixbox.se
Ha det gott alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar