lördag 11 september 2010

Oh helga natt.

Hur tidigt kan man få julkänslor???

Ska berätta en hemlis.........
Jag är helt såld på tiden från nu och fram till jul.
Med andra ord så har jag redan i flera veckor lyssnat på "oh helga natt" på youtube. Finns hur många olika inspelningar som helst. Helt fantastiskt.
Jag har sökt reda på mina tidningar som jag sparat genom åren. De som handlar om jul, pyssel, röda gardiner, glögg, saffransbulla å sånt.
Jag har så smått börjat köpa julklappar. Kul, kul.
Med andra ord så har jag redan börjat njuta. För det är det som är det viktiga för mej....Njuta, men jag skulle aldrig bli deppig eller stressad av något som inte blev gjort.
Nä det går alldeles utmärkt med ett paket mjukpepparkake-mix som julbak. Det är inte det att det måste ske så mycket utan mer: njut för glatta livet.

Denna flicka hittade jag igår på youtube............
http://www.youtube.com/watch?v=aHPHnlYi3V0&feature=related

Häftigt va?

För övrigt så har jag, Farmor tillsammans med Faster Linda och Mormor Karin idag haft förmånen att vara med Elis och Kasper medans föräldrarna haft annat för sig.....Superroligt har vi haft hela dagen.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar