fredag 15 april 2016

Gillar glass, dessutom är jag rolig

Bestämde redan i gårkväll att jag inte hade tid idag att skriva blogg.
Precis så tänkte jag när jag klev upp idag. Jag har inte tid idag.

Men nyss så var jag tvungen att göra en revidering av mína planer.
Hittade en bild på instagram som Åsa lagt upp. Så jag, så bra.

Så nu sitter jag ändå här och skriver, men jag vill ju så väldigt dela med mej.

Här är bilden:


Det gjorde min dag.
Jag blev så himla glad, dessutom blev jag så påmind om att verkligen gilla det som är bra med mej, inte bara drömma om att man skulle vara på ett annat sätt.

Så nu vet ni det. Idag ska jag stråla av självsäkerhet, verkligen känna efter att jag är så himla bra, duger precis som jag är. 

Dessutom är glass himla gott.

Ha det gott alla.
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar