tisdag 26 maj 2015

Middag på Ming med massa kvinns.

Hej och hå...
Jag är så mätt att det knappt ryms nå luft i lungorna.
Mild himmel.

Middag i kväll med Tjejgänget. På Ming. För min del blev det lax på planka. Jag säger bara: Himmelskt gott.
Medaljens baksida är ju att det nu är sommaruppehåll. En lång sommar innan det blir några fler träffar med dessa rara människor. Nå men man far ju inte illa av att längta.

När jag kom hem från restaurangbesöket så hade min dator sagt tack och goodby. Stendöd. Inte ens fläkten brummar.
Visserligen har jag ju den bärbara med se den andra datorn var ju som min högra hand. Dessutom finns det saker och ting som jag gärna vill komma åt i den gamla.

Så det blir väl att hålla en tumme att Kent (mågen alltså) har nåt klurigt att komma med så jag kommer åt alla recept, handarbetsmönster, kort och annat som jag gärna vill komma åt
Suck. Skit alltså.

Som om det inte räcker har jag idag fått veta vilken dag som blir min sista på Veckans Allehanda. Säg den lycka som varar för evigt.
Det också får hamna under fliken : Suck, Skit alltså.

I morgon blir det saker att se fram mot

- Bokbussen

Saker att se mindre fram mot:

.-Strömlös hela förmiddagen.
- Hällregn under tiden jag ska till och från bokbussen.

Men alltså suck, va mätt jag är.

Tror jag tar min bok och hoppar upp i sängen.
Ni får roa er bäst ni vill.

HA det gott alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar