onsdag 17 oktober 2012

snö del 1.

Titta vad vacker utsikt jag har nu.
Jag och jycken har alldeles nyss kommit in från en tur i skogen. Premiär med snö och med vinterskorna.
Ni skulle fått var med. 2 grader kallt, 5 cm kritvit fluffig snö och en underbar sol. Härligt, ljuvligt.
Förövrigt händer det inte så mycket här idag men det som händer är viktiga grejer: Fick en ny laddning böcker från bokbussen igår, det känns som julafton, blir att läsa några kapitel. Linda kommer hit och hämtar mej, hon har bjudit mej och Kenneth på middag idag. Pelargonierna flyttar ner i källaren. Dom är ena proffs på att skräpa ner nu. Blir så snyggt i fönstren nu när riset åker bort. Ska ut på äventyr i kväll med Doris. Tittar till nya pigan i tvättstugan ibland. Hon gör ett jättebra jobb.
Som ni ser så är det skojsiga saker som händer.
Dessutom har jag en hög med spännande saker på bordet som nog ska bli lite pynt till Haloween.


Ha det gott alla

3 kommentarer:

  1. Ooo vad mysigt!
    Själv är jag i ett regnigt blåsigt Göteborg, men eftersom jag ändå sitter på ett kontor så gör det inte så mycet.
    Hoppas vi hinner ses i november när vi kommer upp!
    Kram//E

    SvaraRadera
  2. Men???? VAd gör du i Göteborg? Visst hinner vi ses vi ska ju på samma dop.

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar :) Vi har ju kontor både i Malmö och i Gbg, så jag kuskar runt lite ibland :)

    Kram

    SvaraRadera