tisdag 16 oktober 2012

Helgen som varit

Jösses vilken bra och innehållsrik helg. Jag har fått vara med på både det ena och det andra, men på mina villkor. Härligt.
Tänkte att jag skulle välja ut någon enstaka bild från helgen..... Gick mindre bra.
Det blev många, ändå är det bara en bråkdel av alla underbara bilder som blivit.

 Först ut en bild på min stab=). Kort fika paus innan allt rullar igång. Julia och Linda som bokat plats på Arcus-loppisen. Å jag fick vara med. Det är så häftigt och skojigt att ställa ut på loppis. Folk blir så glada när dom hittar just sin grej som dom sökt efter.
 Här tar Julia en bild på vår plats i loppis.cirkusen. Kenneth och Linda tar sig en kopp kaffe.
 Alltså som ni ser så var vi nte ensam här. Hörde siffror från en av de ansvariga:  400 utställare och 10.000 besökare.
 Kent, mågen alltså fyllde år på fredag. Mitt i loppis härvan. Smart grabb det där. Han hade det goda omdömmet att bjuda på tårta på söndag istället när all loppis uppståndelse hade lagt sig.

 På väg till Kents kalas så passerade vi två fiskförsäljare vid kafét i Vändträsk. Vi köpte naturligtvis rökt fisk.
 Här har Kasper bjudit upp Vilja till en åktur på Viljas fyrhjuling. Snygga kusiner det där.
 Men kolla Vilja säger Kasper. Dom har tagit reklam och tejpa fast på fikabordet. Vilka fina bilder.
En fin bild på Elis blev det ju också. Härligt pratsam grabb det där. Eller som det heter i vanligt tal: En surrpinne.
Dessutom hade jag ju date på fredagen. Först med Sara från försäkringskassa. Jobbigt men väldigt givande satt vi nästan 1½ timme och pratade. Efter det tog jag och min goa vän en reka på stan (kupan, veckans allehanda och ett fika på Opalen). Underbar stund med bara vi två.

Ha det gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar