torsdag 18 juli 2013

Dubbelkalas

Jaha. Tänk vad rolig man kan vara då.!!!!!

Stor jubel när jag i mitt förra inlägg påstod att Kenneth kom hit med sin sjuka fru, dessutom att han lämnade henne här..... Det förstod väl alla att det var Jimmy och hans Sara jag skulle skrivit om jag varit uppmärksam....... Eller hur???

Men vad kom jag åt för knapp nu då???
Allt blev kolossalt jättestort.
Åhhh vad jag blir less att alltid känna mej två när det gäller datorer och teknik. Men då gör väl som jag oftast gör......... Ignorerar.
-Var stort då om det känns så himla bra, jag bryr mej inte.
Jag har då inte tänkt återställa det.
Inte iallafall innan Kent varit hit, så det så.

Några bilder tänkte jag lägga in som plåster för att jag nästan aldrig hinner skriva nåt..
Njut av mina barnbarn. Grabbarna hade ju dubbelkalas och vi var där allihop.















Ha det gott allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar